Ο δεκάλογος της υγιεινής διατροφής ενός παιδιού

Ο δεκάλογος της υγιεινής διατροφής ενός παιδιού

dekalogos

Το να βοηθήσετε τα παιδιά να μαθαίνουν σιγά-σιγά να τρώνε μόνα τους, είναι εξίσου σημαντικό με το να εξασφαλίζετε την επαρκή και υγιεινή διατροφή τους όσο ακόμα είναι μικρά. Τα παιδιά που εφαρμόζουν από νωρίς καλές διατροφικές συνήθειες, άλλωστε, έχουν περισσότερες πιθανότητες να υιοθετήσουν τη συνήθεια αυτή για όλη τους τη ζωή. Δείτε λοιπόν τον δεκάλογο της υγιεινής διατροφής ενός παιδιού:

paidi diatrofi

1. Ποικιλία φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα

2. Γάλα, γιαούρτι ή τυρί καθημερινά

3. Ποικιλία δημητριακών καθημερινά. Προτιμάτε τα ολικής αλέσης.

4. Κόκκινο ή και/ λευκό άπαχο κρέας 2-3 φορές την εβδομάδα. Αποφεύγετε το επεξεργασμένο κρέας.

5. Ψάρια και θαλασσινά 2-3 φορές την εβδομάδα. Τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα λιπαρό ψάρι.

6. Όσπρια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

7. 4-7 αυγά την εβδομάδα

8. Ελαιόλαδο ως πρώτη επιλογή.

9. Περιορισμός κατανάλωσης ζάχαρης, αλατιού και προϊόντων που τα περιέχουν

10. Σωματική δραστηριότητα καθημερινά.

 

πηγή:infokids.gr

Μοιράσου το:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.