ΓΥΝΑΙΚΑ: Είσαι δύο ασκήσεις μακριά από τα τέλεια οπίσθια

opisthia170619

ΓΥΝΑΙΚΑ: Είσαι δύο ασκήσεις μακριά από τα τέλεια οπίσθια

Γυναίκες και οπίσθια: μια σχέση ύψους, βάθους, όγκου, φάρδους – και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Στον αγώνα για τους τέλειους γλουτούς, λοιπόν, σύμμαχοί σου πολύ αποτελεσματικοί θα σταθούν τα βαθιά καθίσματα, ή αλλιώς squats.

Σε αυτό το επεισόδιο «οσονούπω κορμάρα», έχω για σένα δύο εναλλακτικές των squats, οι οποίες υπόσχονται να κάνουν τα αδύνατα, δυνατά, ώστε αν σε λίγο καιρό σε δει κάποιος από πίσω, να δυσκολευτεί να σε γνωρίσει.

Στην επόμενη προπόνησή σου δοκίμασε κάποιο από τα παρακάτω squats, αντί για τα κανονικά, ή πρόσθεσέ τα στο τέλος του προγράμματός σου.

via GIPHY

Προσποιήσου πως έχεις τοίχο πίσω σου ώστε να διατηρείς την πλάτη σου στην ευθεία. Μην λυγίζεις μπροστά ή πίσω. Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

via GIPHY

Ρίξε το βάρος στο πίσω πόδι προκειμένου να σηκωθείς και θα νιώσεις τα οπίσθια να καίνε σε όλη τους την έκταση. Κάνε 15 επαναλήψεις με το ένα πόδι και μετά άλλες τόσες με το άλλο. Κάνε 4 σετ.

πηγή: ladylike.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

ΓΥΝΑΙΚΑ: Είσαι δύο ασκήσεις μακριά από τα τέλεια οπίσθια

opisthia170619

ΓΥΝΑΙΚΑ: Είσαι δύο ασκήσεις μακριά από τα τέλεια οπίσθια

Γυναίκες και οπίσθια: μια σχέση ύψους, βάθους, όγκου, φάρδους – και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Στον αγώνα για τους τέλειους γλουτούς, λοιπόν, σύμμαχοί σου πολύ αποτελεσματικοί θα σταθούν τα βαθιά καθίσματα, ή αλλιώς squats.

Σε αυτό το επεισόδιο «οσονούπω κορμάρα», έχω για σένα δύο εναλλακτικές των squats, οι οποίες υπόσχονται να κάνουν τα αδύνατα, δυνατά, ώστε αν σε λίγο καιρό σε δει κάποιος από πίσω, να δυσκολευτεί να σε γνωρίσει.

Στην επόμενη προπόνησή σου δοκίμασε κάποιο από τα παρακάτω squats, αντί για τα κανονικά, ή πρόσθεσέ τα στο τέλος του προγράμματός σου.

via GIPHY

Προσποιήσου πως έχεις τοίχο πίσω σου ώστε να διατηρείς την πλάτη σου στην ευθεία. Μην λυγίζεις μπροστά ή πίσω. Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

via GIPHY

Ρίξε το βάρος στο πίσω πόδι προκειμένου να σηκωθείς και θα νιώσεις τα οπίσθια να καίνε σε όλη τους την έκταση. Κάνε 15 επαναλήψεις με το ένα πόδι και μετά άλλες τόσες με το άλλο. Κάνε 4 σετ.

πηγή: ladylike.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Powered by Friktoria.com