ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΤΩΡΑ: 3 αποτελεσματικές ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους!

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΤΩΡΑ: 3 αποτελεσματικές ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους!

09.06.18, 08:50

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΤΩΡΑ: 3 αποτελεσματικές ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους!

Αν και βρισκόμαστε επίσημα στις αρχές του καλοκαιριού, ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις τις σωστές ασκήσεις για γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια βάρους. Αυτές οι τρεις ασκήσεις που θα σου δείξω, θα σου χαρίσουν το σώμα που ονειρεύεσαι, σε λίγες μόνο εβδομάδες, αφού επιτυγχάνουν σύσφιξη και κάψιμο λίπους.

Η burpee είναι μια εξαιρετικά αποδοτική άσκηση γυμναστικής, που όλοι μπορούν να κάνουν με τον ρυθμό τους και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Οι πλειομετρικές ασκήσεις κάνουν θαύματα στα πόδια, ενώ η ιδανική άσκηση για να γυμνάσεις το στομάχι σου ονομάζεται skier abs και θα σου χαρίσει σύσφιξη και σωστή εκγύμναση.

 Μοναδικές ασκήσεις γυμναστικής για απώλεια βάρους!

 

1) Burpee

askiseis burpee

Αυτή η άσκηση συνδυάζει αντοχή και εξαιρετικά γρήγορη καύση λίπους.

Πως το κάνεις:

  • Ξεκινάς σε καθιστή θέση με τα χέρια μπροστά να ακουμπούν στο πάτωμα ελαφρώς πιο ανοικτά από τους ώμους σου.
  • Έπειτα κλωτσάς προς τα πίσω τα πόδια σου κρατώντας τα χέρια σου μπροστά.
  • Ξανά επιστρέφεις στην αρχική σου θέση και έπειτα σηκώνεσαι επάνω αναπηδώντας ελαφρά.
  • Επανέλαβε 2 σετ από 7 φορές, 3-4 φορές την εβδομάδα.

Μπορείς να δεις εδώ 3 Στυλ γυμναστικής για να αρχίσεις το 2018!

2) Πλειομετρικές ασκήσεις

askhseis pleiometrikesΟι πλειομετρικές ασκήσεις συνδυάζουν δύναμη και ταχύτητα.

Πως το κάνεις

  • Κάθεσαι σε μια θέση όπου σου επιτρέπει να κάνεις ένα μικρό κάθισμα στον αέρα με τα χέρια σου πίσω στο κεφάλι.
  • Έπειτα αναπηδάς ψηλά με τα χέρια στην ανάταση.
  • Επαναλαμβάνεις για 15 φορές 4-5 φορές την εβδομάδα.

3) Skier ABS

abs askiseis

Με αυτήν την άσκηση επιτυγχάνεις γρήγορη σύσφιξη στην περιοχή του στομαχιού και επιπλέον λόγω της δυναμικής της, γυμνάζεις παράλληλα όλο το σώμα.

Πώς το κάνεις

  • Ενώ είσαι στο πάτωμα με τα πόδια στις μύτες και τα χέρια να ανασηκώνουν τον κορμό σου, διπλώνει τα πόδια σου σε πλάγια θέση, κρατώντας τα χέρια σου σταθερά.
  • Επαναλαμβάνεις και από την άλλη πλευρά.
  • Επανέλαβε την άσκηση σε 2 σετ από 5 φορές για κάθε πλευρά, για 3-4 φορές την εβδομάδα.

Αυτές οι τρεις ασκήσεις για γρήγορη απώλεια βάρους σε βοηθήσουν να ξαναβρείς τη φόρμα σου, σε λίγες μόνο εβδομάδες. Μπορείς να επαναλαμβάνεις όσες φορές θέλεις την κάθε άσκηση, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται, και θα δεις γρήγορα αποτελέσματα.

πηγή: ediva.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Μοιράσου το:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

allanea.gr Copyright 2018