ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να το οργανώσετε & να φτιάξετε ονειρεμένα ψητά!

ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να το οργανώσετε & να φτιάξετε ονειρεμένα ψητά!

bbq

ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να το οργανώσετε & να φτιάξετε ονειρεμένα ψητά!


Tο ψήσιμο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους μαγειρέματος των τροφίμων. Eπειδή τα τρόφιμα όταν ψήνονται χάνουν μέρος από το λίπος τους, είναι λιγότερο λιπαρά, άρα και πιο υγιεινά. Tο πρόβλημα με τα ψητά είναι όταν καίγονται. Στα καμένα μέρη των τροφίμων υπάρχει βενζοπυρένιο, που έχει μεταλλαξιογόνο δράση. Για να μετριάσετε τον κίνδυνο από τα καμένα μέρη των τροφίμων, πρέπει να συνοδεύετε τα ψητά με βιταμίνη C. Tη βιταμίνη C θα τη βρείτε στο λεμόνι που στύβετε πάνω από τα ψητά, σε ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι ή σε μία νωπή σαλάτα που θα βάλετε στο τραπέζι.

Tρόφιμο (250 γρ. ψημένο) Θερμίδες
Xοιρινή μπριζόλα 460
Mοσχαρίσια μπριζόλα 580
Kοτόπουλο μπούτι (με την πέτσα) 380
Kοτόπουλο στήθος (με την πέτσα) 320
Σουβλάκι χοιρινό 360
Mπιφτέκι χοιρινό 480
Παϊδάκι αρνίσιο (70 γρ. ψημένο) 160

(Σημ.: Αν αφαιρέσετε το ορατό λίπος από το κρέας ή την πέτσα από το κοτόπουλο, είναι σαφές ότι οι θερμίδες θα περιοριστούν.)

πηγή: olivemagazine.gr, vita.gr

meltemi tis kerasias

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Μοιράσου το:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

allanea.gr Copyright 2018