«ΔΥΣΚΟΛΕΣ» ΘΕΡΜΙΔΕΣ: Πόση ώρα γυμναστικής θες για να κάψεις, πατατάκια, burger, πίτσα, πιτόγυρο κ.α.

«ΔΥΣΚΟΛΕΣ» ΘΕΡΜΙΔΕΣ: Πόση ώρα γυμναστικής θες για να κάψεις, πατατάκια, burger, πίτσα, πιτόγυρο κ.α.

03.07.18, 07:52

«ΔΥΣΚΟΛΕΣ» ΘΕΡΜΙΔΕΣ: Πόση ώρα γυμναστικής θες για να κάψεις, πατατάκια, burger, πίτσα, πιτόγυρο κ.α.

Ό,τι και αν έφαγες το προηγούμενο βράδυ, μόνο σίγουρο είναι πως την επόμενη μέρα ξύπνησες με τύψεις (ελάχιστες ή και πολλές) και με στόχο να πας γυμναστήριο. «Θα πάω να κάνω γυμναστική να κάψω τα χθεσινά». Ατάκα που έχουμε πει όλοι  χωρίς να ξέρουμε όμως πόσο πρέπει πραγματικά να κουραστούμε για να γλιτώσουμε από τις θερμίδες.

Πόσο, λοιπόν, πρέπει να γυμναστείς για να κάψεις την ‘’αταξία’’ σου;

Πίτσα (μεγάλη)
Περιέχει περίπου 2.000 θερμίδες και για να την κάψεις θα χρειαστεί να παίξεις 4 ώρες ποδόσφαιρο.

Πατατάκια: 85 λεπτά jogging

milkshake: 70 λεπτά σχοινάκι

burger με τηγανητές πατάτες
Κατά μέσο όρο περιέχει 900 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να κάνεις ζούμπα ή όποια άλλη αερόβια γυμναστική σου αρέσει για 3 ώρες.

Πίτα με γύρο
Περιέχει 300 θερμίδες και επειδή είμαστε σίγουροι πως αποκλείεται να πάρεις μόνο ένα, να σου πούμε πως για να κάψεις δύο πιτόγυρα θα χρειαστείς μία ώρα στο ελλειπτικό μηχάνημα.

Σουφλέ σοκολάτας
Περιέχει περίπου 500 θερμίδες και θα πρέπει να “λιώσεις” μισή ώρα στη hot yoga για να τις κάψεις.

Μάλλον μετά από αυτά θα πρέπει να σκεφτείς την ώρα που αποφασίζεις μία διατροφική αταξία

Να μη ξεχάσουμε βέβαια να σε ενημερώσουμε για το ποτό. Αν αποφασίσεις να το ρίξεις έξω και να συνοδεύσεις το “αμαρτωλό” σου γεύμα με ένα μεγάλο ποτήρι μπίρα των 250 θερμίδων θα πρέπει να προσθέσεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σου και 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξεις ένα ποτήρι κόκκινο κρασί θα πρέπει να προσθέσεις 45 λεπτά περπάτημα για να κάψεις τις 70 θερμίδες του.

Κι αφού σε τρομάξαμε, θα πρέπει να σου θυμίσουμε πως δεν είναι απαραίτητο κάθε φορά που τρως κάτι ανθυγιεινό να αισθάνεσαι άσχημα και να σκέφτεσαι τις επιπτώσεις που πρόκειται να έχει στο σώμα σου. Είναι ένα μπέργκερ ή μια πίτσα η καλύτερη διατροφική επιλογή που μπορείς να κάνεις; Εννοείται πως όχι. Ωστόσο μία φορά στο τόσο δεν βλάπτει να απολαμβάνεις το αγαπημένο σου λιπαρό φαγητό με την παρέα σου. Εξάλλου, μην ξεχνάς πως έτσι όπως μία σαλάτα δεν σε κάνει αδύνατο, έτσι και μία πίτσα δεν πρόκειται να σε κάνει παχύσαρκο από την μία μέρα στην άλλη.

πηγή: queen.gr  / eirinika.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Μοιράσου το:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.