ΔΕΘ – Με το βλέμμα στο μέλλον (από τον Κυριάκο Ποζρικίδη)

pozrikidis170908

ΔΕΘ – Με το βλέμμα στο μέλλον (από τον Κυριάκο Ποζρικίδη)

Ο τρόπος με τον οποίο θα πορευτεί τα επόμενα χρόνια η ΔΕΘ-Helexpο είναι συνάρτηση του σχεδίου που υλοποιούμε ήδη με την αύξηση της προστιθέμενης αξίας του φορέα μέσα από την διεύρυνση των προϊόντων και των υπηρεσιών του, την διεθνοποίηση, την δικτύωση στην παγκόσμια αγορά και την αναβάθμιση του ρόλου της στον χώρο της Ν.Α. Ευρώπης.

Η ΔΕΘ-Helexpo που έχουμε ανάγκη σήμερα είναι αυτή που ανοίγει τον διεθνή βηματισμό της, διευρύνει την εξωστρέφεια της, προσελκύει την καινοτομία και την πρωτοπορία, θωρακίζει την βιωσιμότητα της και αναβαθμίζει την αξία της Θεσσαλονίκης και όλης της χώρας.

Προς την κατεύθυνση αυτή, στόχος μας είναι η στήριξη και προβολή της εγχώριας παραγωγής και μεταποίησης, καθώς και του ελληνικού τουρισμού.

Η στρατηγική που ακολουθεί ο εθνικός εκθεσιακός φορέας συνίσταται στον εμπλουτισμό των κλαδικών εκθέσεων μας με διεθνείς συμμετοχές, ενώ περιλαμβάνει και τη σύναψη συνεργασιών με σημαντικούς ξένους εκθεσιακούς οργανισμούς.

Νέες εκθέσεις, θεματικά πάρκα, εκδηλώσεις, συνέδρια και ένα εκθεσιακό κέντρο στη Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί πάνω από 200 ημέρες το χρόνο, έναντι κάτω από 100 στο παρελθόν, αποτελούν το επιστέγασμα μίας πορείας, η οποία ομολογουμένως δεν είναι εύκολη και γίνεται υπό αντίξοες συνθήκες στην αγορά.

Ο στόχος μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες στους πελάτες μας επί 365 ημέρες συνεχώς και να έχουμε ανοιχτό το εκθεσιακό μας κέντρο όλο το χρόνο. Δεν πωλούμε πλέον μόνο ένα περίπτερο για να εγκατασταθεί ένας εκθέτης για λίγες ημέρες, αλλά πωλούμε δικτύωση, νέες εμπορικές και επενδυτικές συνεργασίες και συμφωνίες, καθώς και εξωστρέφεια.

Ο πυρήνας της δράσης μας είναι όλο και περισσότερο η ανάπτυξη επιχειρηματικής και εμπορικής συνεργασίας, επικοινωνίας και δικτύωσης εικονικής και φυσικής.

Οι γενικές εκθέσεις διεθνώς ακολουθούν φθίνουσα πορεία, ενώ οι κλαδικές ικανοποιούν τις εξειδικευμένες ανάγκες εκθετών και επισκεπτών περισσότερο. Οι διοργανώσεις όμως που κατάφεραν να αντιληφθούν αυτή τη στροφή ?όπως η ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου- και να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες, όχι μόνο αντέχουν, αλλά παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πρωτοπορούν και χαράσσουν νέους δρόμους.

Τις κλαδικές εκθέσεις τις εισήγαγε στην ελληνική εκθεσιακή αγορά η ΔΕΘ-Helexpo και τις ανέδειξε σε κορυφαίο εκθεσιακό προιόν με ευρύτερη απήχηση στην Ν.Α. Ευρώπη.

Οι εκθέσεις μας εστιάζουν σε αντικείμενα από τον τουρισμό μέχρι το βιβλίο και από τα δομικά υλικά μέχρι τα τρόφιμα.

Οι κλαδικές εκθέσεις μας θα επεκταθούν και θα ενισχυθούν και σε μια περίοδο που η εξωστρέφεια είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη, ενώ η εκθεσιακή προβολή συνιστά έναν από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για επαφές, δημιουργία διαύλων επικοινωνίας και άνοιγμα νέων αγορών.

Τέλος από την πρώτη στιγμή θέσαμε ως μία από τις βασικές προτεραιότητες μας την ένταξη της ΔΕΘ-Helexpo στα διεθνή δίκτυα και στο πλαίσιο αυτό η τελευταία διεθνή πρωτοβουλία μας είναι η συνεργασία με τον εκθεσιακό οργανισμό της Ρώμης, «Fiera di Roma».

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

*Ο Κυριάκος Ποζρικίδης είναι διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Please follow and like us:

ΔΕΘ – Με το βλέμμα στο μέλλον (από τον Κυριάκο Ποζρικίδη)

pozrikidis170908

ΔΕΘ – Με το βλέμμα στο μέλλον (από τον Κυριάκο Ποζρικίδη)

Ο τρόπος με τον οποίο θα πορευτεί τα επόμενα χρόνια η ΔΕΘ-Helexpο είναι συνάρτηση του σχεδίου που υλοποιούμε ήδη με την αύξηση της προστιθέμενης αξίας του φορέα μέσα από την διεύρυνση των προϊόντων και των υπηρεσιών του, την διεθνοποίηση, την δικτύωση στην παγκόσμια αγορά και την αναβάθμιση του ρόλου της στον χώρο της Ν.Α. Ευρώπης.

Η ΔΕΘ-Helexpo που έχουμε ανάγκη σήμερα είναι αυτή που ανοίγει τον διεθνή βηματισμό της, διευρύνει την εξωστρέφεια της, προσελκύει την καινοτομία και την πρωτοπορία, θωρακίζει την βιωσιμότητα της και αναβαθμίζει την αξία της Θεσσαλονίκης και όλης της χώρας.

Προς την κατεύθυνση αυτή, στόχος μας είναι η στήριξη και προβολή της εγχώριας παραγωγής και μεταποίησης, καθώς και του ελληνικού τουρισμού.

Η στρατηγική που ακολουθεί ο εθνικός εκθεσιακός φορέας συνίσταται στον εμπλουτισμό των κλαδικών εκθέσεων μας με διεθνείς συμμετοχές, ενώ περιλαμβάνει και τη σύναψη συνεργασιών με σημαντικούς ξένους εκθεσιακούς οργανισμούς.

Νέες εκθέσεις, θεματικά πάρκα, εκδηλώσεις, συνέδρια και ένα εκθεσιακό κέντρο στη Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί πάνω από 200 ημέρες το χρόνο, έναντι κάτω από 100 στο παρελθόν, αποτελούν το επιστέγασμα μίας πορείας, η οποία ομολογουμένως δεν είναι εύκολη και γίνεται υπό αντίξοες συνθήκες στην αγορά.

Ο στόχος μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες στους πελάτες μας επί 365 ημέρες συνεχώς και να έχουμε ανοιχτό το εκθεσιακό μας κέντρο όλο το χρόνο. Δεν πωλούμε πλέον μόνο ένα περίπτερο για να εγκατασταθεί ένας εκθέτης για λίγες ημέρες, αλλά πωλούμε δικτύωση, νέες εμπορικές και επενδυτικές συνεργασίες και συμφωνίες, καθώς και εξωστρέφεια.

Ο πυρήνας της δράσης μας είναι όλο και περισσότερο η ανάπτυξη επιχειρηματικής και εμπορικής συνεργασίας, επικοινωνίας και δικτύωσης εικονικής και φυσικής.

Οι γενικές εκθέσεις διεθνώς ακολουθούν φθίνουσα πορεία, ενώ οι κλαδικές ικανοποιούν τις εξειδικευμένες ανάγκες εκθετών και επισκεπτών περισσότερο. Οι διοργανώσεις όμως που κατάφεραν να αντιληφθούν αυτή τη στροφή ?όπως η ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου- και να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες, όχι μόνο αντέχουν, αλλά παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πρωτοπορούν και χαράσσουν νέους δρόμους.

Τις κλαδικές εκθέσεις τις εισήγαγε στην ελληνική εκθεσιακή αγορά η ΔΕΘ-Helexpo και τις ανέδειξε σε κορυφαίο εκθεσιακό προιόν με ευρύτερη απήχηση στην Ν.Α. Ευρώπη.

Οι εκθέσεις μας εστιάζουν σε αντικείμενα από τον τουρισμό μέχρι το βιβλίο και από τα δομικά υλικά μέχρι τα τρόφιμα.

Οι κλαδικές εκθέσεις μας θα επεκταθούν και θα ενισχυθούν και σε μια περίοδο που η εξωστρέφεια είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη, ενώ η εκθεσιακή προβολή συνιστά έναν από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για επαφές, δημιουργία διαύλων επικοινωνίας και άνοιγμα νέων αγορών.

Τέλος από την πρώτη στιγμή θέσαμε ως μία από τις βασικές προτεραιότητες μας την ένταξη της ΔΕΘ-Helexpo στα διεθνή δίκτυα και στο πλαίσιο αυτό η τελευταία διεθνή πρωτοβουλία μας είναι η συνεργασία με τον εκθεσιακό οργανισμό της Ρώμης, «Fiera di Roma».

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

*Ο Κυριάκος Ποζρικίδης είναι διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Please follow and like us:

Powered by Friktoria.com