ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: 4 μύθοι για την απώλεια βάρους που δε σε αφήνουν να χάσεις κιλά

diaita01

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: 4 μύθοι για την απώλεια βάρους που δε σε αφήνουν να χάσεις κιλά

ναι κάποιες αντιλήψεις που αν και δεν έχεις ιδέα ποιος, πότε και γιατί σου τις πέρασε ως πληροφορία, για κάποιο λόγο πιστεύεις και εφαρμόζεις κατά γράμμα. Το ΄χουμε αυτό εμείς οι άνθρωποι, επηρεαζόμαστε εύκολα από κάτι που ακούμε, αρκεί να στέκει ως «λογικό». Οι  παρακάτω περιπτώσεις το επιβεβαιώνουν απόλυτα. Είναι απόψεις κοινά αποδεκτές και αρκετά παγιωμένες γύρω από την απώλεια βάρους, τις οποίες πολύ πιθανόν να έχεις επικαλεστεί κι εφαρμόσει. Αν δεν χάνεις κιλά παρά την προσπάθεια ίσως να μην φταίει ο μεταβολισμός σου, αλλά κάτι από τα ακόλουθα.

Μύθος #1: H αερόβια είναι η καλύτερη άσκηση για να χάσεις βάρος

Η αλήθεια: Η αερόβια άσκηση είναι ένας τρόπος εκγύμνασης για να χάσεις βάρος και ειδικότερα λίπος, αλλά όχι τόσο αποτελεσματικός όσο η προπόνηση με βάρη. Ναι είναι μύθος ότι η αερόβια αδυνατίζει και τα βάρη κάνουν μυς. Αν θες να κάψεις λίπος και να γραμμώσεις ταυτόχρονα, επιλέγεις το 2ο με αερόβια στο ζέσταμά σου. Σταμάτα λοιπόν να τρέχεις ολόκληρα χωριά.     

Μύθος #2: H προπόνηση πρέπει να είναι από μία ώρα και πάνω για να «πιάσει»

Η αλήθεια: Το είδος της προπόνησης παίζει πιο πολύ ρόλο από τη διάρκειά της. Δέκα λεπτά στοχευμένα και μεθοδικά κάνουν περισσότερη δουλειά από δύο ώρες περιπλάνησης πάνω στα όργανα. Αν το κορμί χτιζόταν μ” αυτόν τον τρόπο, το personal training δεν θα ΄χε κανέναν λόγο ύπαρξης. Κι όσο κι αν το αμφισβητείς, έχει λόγο ύπαρξης.

Μύθος #3: Τα βάρη σε φουσκώνουν

Η αλήθεια: Κάποιοι εκεί έξω εύχονται να ήταν στ” αλήθεια τόσο εύκολο να πρήζονται μόνο από τις επαναλήψεις με το 20κιλο. Κατανοητό αυτό που νιώθεις ότι σου κάνουν τα βάρη, αλλά αυτό που συμβαίνει στ” αλήθεια είναι ότι τονώνουν τους μυς και αυξάνουν τη μυική δύναμη. Αλλά φούσκωμα δεν το λες σε καμία περίπτωση. Mε τα ελαττωμένα επίπεδα τεστοστερόνη και τα αυξημένα επίπεδα οιστρογόνων που διαθέτεις, είναι αδύνατον να φουσκώσουν οι μύες και να αποκτήσουν τον όγκο που παρουσιάζεται στους άνδρες. Αντιθέτως, η άσκηση με βάρη αυξάνει τον ρυθμό καύσης των θερμίδων στο γυναικείο σώμα.

Μύθος #4: Στη σωστή τη δίαιτα όλα είναι στεγνά

Αλήθεια: Υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και (καλά) λιπαρά, όλα χρειάζονται. Αυτός είναι και ο λόγος που η μεσογειακή διατροφή εκτός από ωφέλιμη θεωρείται και ο καλύτερος τρόπος απώλειας κιλών αλλά και διατήρησης του ιδανικού σωματικού βάρους σε σύγκριση με άλλες τυπικές διατροφές, οι οποίες αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφών που κάποια στιγμή θα θες να ξαναφάς και στις οποίες λόγω στέρησης θα πέσεις με τα μούτρα. Τρώγε απ” όλα, με μέτρο.

πηγή:ladylike.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ετικέτες:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: 4 μύθοι για την απώλεια βάρους που δε σε αφήνουν να χάσεις κιλά

diaita01

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: 4 μύθοι για την απώλεια βάρους που δε σε αφήνουν να χάσεις κιλά

ναι κάποιες αντιλήψεις που αν και δεν έχεις ιδέα ποιος, πότε και γιατί σου τις πέρασε ως πληροφορία, για κάποιο λόγο πιστεύεις και εφαρμόζεις κατά γράμμα. Το ΄χουμε αυτό εμείς οι άνθρωποι, επηρεαζόμαστε εύκολα από κάτι που ακούμε, αρκεί να στέκει ως «λογικό». Οι  παρακάτω περιπτώσεις το επιβεβαιώνουν απόλυτα. Είναι απόψεις κοινά αποδεκτές και αρκετά παγιωμένες γύρω από την απώλεια βάρους, τις οποίες πολύ πιθανόν να έχεις επικαλεστεί κι εφαρμόσει. Αν δεν χάνεις κιλά παρά την προσπάθεια ίσως να μην φταίει ο μεταβολισμός σου, αλλά κάτι από τα ακόλουθα.

Μύθος #1: H αερόβια είναι η καλύτερη άσκηση για να χάσεις βάρος

Η αλήθεια: Η αερόβια άσκηση είναι ένας τρόπος εκγύμνασης για να χάσεις βάρος και ειδικότερα λίπος, αλλά όχι τόσο αποτελεσματικός όσο η προπόνηση με βάρη. Ναι είναι μύθος ότι η αερόβια αδυνατίζει και τα βάρη κάνουν μυς. Αν θες να κάψεις λίπος και να γραμμώσεις ταυτόχρονα, επιλέγεις το 2ο με αερόβια στο ζέσταμά σου. Σταμάτα λοιπόν να τρέχεις ολόκληρα χωριά.     

Μύθος #2: H προπόνηση πρέπει να είναι από μία ώρα και πάνω για να «πιάσει»

Η αλήθεια: Το είδος της προπόνησης παίζει πιο πολύ ρόλο από τη διάρκειά της. Δέκα λεπτά στοχευμένα και μεθοδικά κάνουν περισσότερη δουλειά από δύο ώρες περιπλάνησης πάνω στα όργανα. Αν το κορμί χτιζόταν μ” αυτόν τον τρόπο, το personal training δεν θα ΄χε κανέναν λόγο ύπαρξης. Κι όσο κι αν το αμφισβητείς, έχει λόγο ύπαρξης.

Μύθος #3: Τα βάρη σε φουσκώνουν

Η αλήθεια: Κάποιοι εκεί έξω εύχονται να ήταν στ” αλήθεια τόσο εύκολο να πρήζονται μόνο από τις επαναλήψεις με το 20κιλο. Κατανοητό αυτό που νιώθεις ότι σου κάνουν τα βάρη, αλλά αυτό που συμβαίνει στ” αλήθεια είναι ότι τονώνουν τους μυς και αυξάνουν τη μυική δύναμη. Αλλά φούσκωμα δεν το λες σε καμία περίπτωση. Mε τα ελαττωμένα επίπεδα τεστοστερόνη και τα αυξημένα επίπεδα οιστρογόνων που διαθέτεις, είναι αδύνατον να φουσκώσουν οι μύες και να αποκτήσουν τον όγκο που παρουσιάζεται στους άνδρες. Αντιθέτως, η άσκηση με βάρη αυξάνει τον ρυθμό καύσης των θερμίδων στο γυναικείο σώμα.

Μύθος #4: Στη σωστή τη δίαιτα όλα είναι στεγνά

Αλήθεια: Υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και (καλά) λιπαρά, όλα χρειάζονται. Αυτός είναι και ο λόγος που η μεσογειακή διατροφή εκτός από ωφέλιμη θεωρείται και ο καλύτερος τρόπος απώλειας κιλών αλλά και διατήρησης του ιδανικού σωματικού βάρους σε σύγκριση με άλλες τυπικές διατροφές, οι οποίες αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφών που κάποια στιγμή θα θες να ξαναφάς και στις οποίες λόγω στέρησης θα πέσεις με τα μούτρα. Τρώγε απ” όλα, με μέτρο.

πηγή:ladylike.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ετικέτες:

Powered by Friktoria.com